RABO HVM FAMILIEDAG 10.05.2018

6-4-2018
Hallo allemaal!

Ook dit jaar staat de Rabo HVM Familiedag op het programma. Op Hemelvaartsdag, donderdag 10 mei a.s., zijn jullie allemaal van harte welkom om er wederom een gezellig, sfeervol, sportief en mooi familiefeest van te maken.
In jullie mail hebben jullie een aanmeldingsformulier ontvangen en tevens een formulier met aandachtspunten.
Aanmelden kan vanaf nu máár let op: ook dit jaar geldt een maximum van 36 teams dus zorg dat je op tijd bent!
Uiterste aanmelddatum is: dinsdag 1 mei a.s., tenzij het maximum eerder is bereikt.

Rabobank HVM Familiedag kan niet zonder enthousiaste vrijwilligers, die deze dag tot een succes maken. Wil je niet meespelen, maar wel je steentje bijdragen aan deze dag? Of zijn er momenten van de dag dat jij het niet erg vindt om een uurtje de handen uit de mouwen te steken? Meld je dan aan via: [email protected]