TEAMINDELINGEN ZAALCOMPETITIE

10-11-2017
Beste jeugdleden,

deze week zullen wij de teamindelingen voor de zaalcompetitie 2017/2018 bekend maken. De teams zijn samengesteld in overleg met coaches en trainers van de huidige veld teams.

Aangezien we te maken hebben gehad met leeftijdscategorieën waar minder zaal -dan veldteams zijn en leefdtijdscategorieën waar meer zaal- dan veldteams, hebben we enigszins moeten puzzelen en schuiven om evenwichtige teams samen te stellen.
We hebben hierbij geprobeerd de veldteams zoveel mogelijk intact te laten, maar dit was helaas vanwege de aantallen simpelweg niet altijd mogelijk. Het kan dus zijn dat je niet in je "veld" team bent ingedeeld, maar in een ander lager team.

We willen nadrukkelijk vermelden dat dit absoluut niets wil zeggen over de veld teamindelingen na de winter of zelfs voor komend seizoen.

Mochten jullie vragen hebben, dan kunnen jullie natuurlijk contact met ons opnemen.

Sportieve groet,
Technische Commissie