Tenue HVM
TENUE HVM

Het nieuwe officiƫle HVM-tenue is van 16 september 2017 verplicht voor alle spelers vanaf de E-6-categorie tot de veteranen. Het is ook verkrijgbaar voor de jongste jeugd vanaf de F-categorie.

Het tenue van de vereniging bestaat uit:
- een rood shirt met HVM logo en uiting van de hoofdsponsor
- een donkerblauwe broek (heren/jongens) of een donkerblauwe rok (dames/meisjes) met een HVM logo en
- donkerblauwe kousen met HVM logo

In het clubhuis van HVM zijn pas-tenue's beschikbaar. Het tenue is te bestellen bij Rovi Sport in Meerssen.

Adres Rovi Sport
Bunderstraat 27
6231 EH Meerssen
Open: di-vr 9:30u -18.00u en za 9:30u-17.00 uur

UIT-TENUE:
Er bestaat geen officieel uit-tenue. Voor uitwedstrijden waarbij een rood shirt niet is toegestaan, worden de teams geadviseerd wit te dragen. De keuze staat echter vrij, zolang het duidelijk afwijkt van rood.

HVM -TRAININGSPAK:

Dit donkerblauwe trainingspak is verkrijgbaar bij Rovi Sport te Meerssen in alle maten van jong tot oud.
Aanschaf van dit pak is vrijwillig, geen verplichting.

HVM staat niet toe dat teams afzonderlijke afspraken maken met (mogelijke) sponsoren voor uitingen op tenue's en trainingspakken.

HV Meerssen