MB Hockeyschool - Zaalhockey

3-11-2019
Beste ouder,

Ook komend jaar verzorgd de MB Hockeyschool op de maandagen weer kwalitatief hoogwaardige trainingen in de zaal en wel in sporthal "De Papierfabriek" in Meerssen. In groepjes van maximaal 8 kinderen zal er, o.l.v. internationals, hoofdklasse-spelers en gediplomeerde trainers, 8 weken lang intensief getraind gaan worden bij de MB Zaalhockeyschool.

Omdat er, i.t.t. het veld, vaak maar één keer per week getraind gaat worden, zijn deze trainingen een ideale manier om aan de basistechnieken te blijven werken. Deze technieken vormen namelijk een uitstekende basis voor het veldhockey. Ook de 6- en 8-tal kinderen kunnen meedoen met de MB Zaalhockeyschool. Voor de ontwikkeling van deze kinderen is het juist goed om in de winter aan hun basistechnieken te blijven werken i.p.v. 3 maanden niet hockeyen.

Voor meer informatie en inschrijven ga snel naar MB Zaalhockeyschool. Let op dat ze inmiddels voor 81% zijn volgeboekt.

Mochten er vragen zijn over de tijdstippen, de doelgroep of andere vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen met Marcel Balkestein via [email protected] of 06-30142579.

Met sportieve groet,

Bestuur HV Meerssen