Start Keeperstrainingen op maandag 11 maart

8-2-2019
Beste keepers, coaches,

Op maandag 11 maart starten de keeperstrainingen volgens onderstaand
schema. De vaste keepers trainen alleen nog maar samen, om zo een mooie trainingsopbouw te bewerkstelligen.

18.00 - 18.40 uur

Vaste keepers van JD1 - MD1 - M8E1
18.45 - 19.25 uur

Roulerende keepers MD2 - MD3 - MB2 - MA2
19.30 - 20.15 uur

Vaste keepers MA1 - MB1 - MC1 - MC2
20.15 - 21.00 uur

Vaste keepers JC1 - H2

De roulerende keepers van MD2, MD3, MB2 en MA2 trainen dus van 18.45 uur tot 19.25 uur. Wij vragen aan de coaches daar goed rekening mee te houden! Als er geen keeper komt van jouw team laat ons dat dan ruim van tevoren weten!! Wij houden bij het geven van de training namelijk wel rekening met het aantal keepers dat aanwezig gaat zijn!!

De trainingen vinden vanaf nu plaats op veld 1.

Zorg ervoor dat je ruim van tevoren aanwezig bent zodat je bent omgekleed als de training begint. Doe alvast een warming-up met een andere keeper. Op die manier kunnen we de trainingstijd zo effectief mogelijk gebruiken.
Let op: de training gaat altijd door, tenzij je van ons een bericht krijgt, of tenzij er een algehele afgelasting is aangekondigd door HVM op de website en HVM-app.

Tot maandag 11 maart!
Emke en Bart