Bericht van MB Hockeyschool

3-2-2019
Beste ouder,

We zitten inmiddels midden in het zaalhockeyseizoen, maar wij zijn al druk bezig met de voorbereidingen voor de MB Hockeyschool lente-trainingen.

Op maandag 11 maart starten we weer met deze serie van 10 trainingen waar kinderen in groepjes van maximaal 8 kinderen training krijgen van (ex)internationals, (ex) hoofdklassespelers en gediplomeerde trainers. De afgelopen jaren hebben ontzettend veel kinderen meegedaan met deze trainingen, mede ook vanwege het feit dat David Bernardt, van UTS Bernardt, de leden van HV Meerssen € 50,- van het inschrijfgeld sponsorde. We zijn dan ook blij mede te mogen delen dat ook na de winterstop de leden van HV Meerssen € 50,- korting krijgen op het inschrijfbedrag door de sponsorbijdrage van UTS Bernardt; een fantastisch gebaar!!!

Is jullie zoon/dochter gemotiveerd om beter te worden dan hebben wij een heel mooie trainingsprogramma om hem of haar daarbij te helpen. Talent is voor deelname geen vereiste, maar motivatie des te meer.

Onderstaand vinden jullie de belangrijkste informatie: Locatie: HV Meerssen Tijden: 16.15 - 17.45 lagere school 17.45 - 19.15 middelbare school Data:11 maart18 maart25 maart1 april8 april15 april6 mei13 mei20 mei27 mei
Trainers:Net als afgelopen jaar zal Simon vd Loo de hoofdtrainer zijn en hij zal daarbij geassisteerd worden door Lieke Otten. Internationals Marlena Rybacha en Valerie Magis zullen daarnaast een gasttraining komen geven. Kosten:De kosten bedragen normaal € 390,-, maar door de bijdrage van UTS Bernardt bedraagt het inschrijfgeld € 345,-. Inschrijven:Inschrijven is mogelijk via MB Hockeyschool lente-trainingen Gebruik code '50meerssen2019' om € 50,- korting te krijgen. Kleding:Iedereen heeft bij inschrijving recht op een kledingset. Is deze echter nog in bezit dan kan er gekozen worden uit een MB Hockeyschool hoodie of MB Hockeyschool sticktas welke voorafgaand aan de 1e training worden uitgereikt. Hopelijk zien we jullie zoon/dochter terug in maart bij de hockeyschool in Meerssen.
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Met sportieve groet,

-- Marcel Balkestein