LEONIE DEBIE WINT HVM CLUBTRIBUNE IN BREDA!

8-6-2018
De Rabobank deed onlangs een oproep om een recept te verzinnen voor een gezonde rustsnack en het recept hiervan te delen om getest te kunnen worden door een jury bestaande uit o.a Carlien Dirkse van den Heuvel (middenvelder bij SCHC international/aanvoerster Oranje-dames) en Robbert Kemperman (middenvelder bij Kampong en international Oranje-heren).

Uit alle landelijke inzendingen werden de 8 beste recepten uitgekozen die met hun hockeyclub een eigen tribune (150 personen) krijgen op zaterdag 23 juni a.s. in Breda tijdens de Champions Trophy!
Leonie Debie (M6E1) heeft met haar ingezonden recept voor de Fruity Pie één van deze tribunes gewonnen voor HVM!!!

Wij feliciteren Leonie met deze geweldige prijs en zullen binnenkort hier meer over laten weten... houd de HVM website en Facebook pagina dus in de gaten!
Tevens bedanken wij Rabobank Maastricht en Omstreken voor het mogelijk maken van deze prijs!

Wout van den Bos
Julia Schobre