GESLAAGD!

13-3-2018

Meerssen is weer 29 scheidsrechters rijker!!

Esmee Bessems, Elise Bovens, Niké De la Haye, Fee Douwes, Pien Geuzendam, Laura Hermens, Zara Honée, Michelle Janssen, Evi Joosten, Cédric Klinkers, Sanne Kockelkorn, Iris Kuipers, Elvire Meijer, Floor Monhemius, Milou Petit, Lotte Plum, Isabelle Quaedvlieg, Lotte Seegers, Fleur Smeets, Sebastiaan Smeets, Sem Smeets, Eva Storms, Julie van Twillert, Emke Vaessen, Tjeu Verheijen, Quinty Verhulst, Emma Vervuren, Nova Villevoye, Laura Vleugels

Gefeliciteerd allemaal, compliment aan jullie allemaal!

Binnen HV Meerssen hebben alle junioren spelend in de A en de B nu een CS kaart! Boven op de senioren die allemaal in het bezit van een kaart mogen wij als commissie toch stellen dat met deze groep C jongens en meiden het wel snor zit met de spelregelkennis van onze vereniging!

Trots mogen ook de jonge dames en heren uit de D zijn die vol enthousiasme hun kaart hebben gehaald. Weten wat je doet en doen wat je weet maakt jullie tot mooie spelers!

Arbitragecommissie HV Meerssen