UPDATE TECHNISCHE COMMISSIE

18-1-2018
Het zaalseizoen is nog in volle gang, maar we kijken al stiekem vooruit naar het veldseizoen. Graag brengen we jullie op de hoogte van een aantal zaken waar we als TC mee bezig zijn.

Start veldtrainingen:
de veldtrainingen voor de jeugdteams starten vanaf  maandag 26 februari. Sommige teams zijn echter al eerder klaar in de zaal.
Als zij willen kunnen zij in de week van maandag 19 februari beginnen, wel in overleg met de TC omdat wij voor trainers en veldbeschikbaarheid moeten zorgen.

Concreet: Senioren en junioren kunnen in overleg beginnen vanaf maandag 19 februari (de coaches/trainers nemen hiervoor contact op met de TC).
Jongste Jeugd begint vanaf maandag 26 februari.

Maandag 26 februari hebben wij in samenwerking met de MB Hockeyschool weer een hockeyclinic. Detailinfo in de bijlage. Kosten €20.

Maandag 5 maart start de MB Hockeyschool met de eerste van 10 trainingen (info is reeds per mail verzonden en elders te lezen op deze website).

In het kader van het volgen van onze jeugdspelers hebben alle trainers en coaches de vraag gekregen om een TIPS beoordeling in te vullen. Bedankt hiervoor. De TC zal dit, samen met andere gegevens, gebruiken bij het samenstellen van de nieuwe teams van volgend seizoen.

Samen met de KNHB zijn we bezig met een vervolg van de train-de-trainer cursus. Deze zal waarschijnlijk in maart en/of april plaatsvinden. Info hierover volgt.

Veel succes met de rest van het zaalseizoen!

Sportieve groet,
de Technische Commissie