UPDATE PARKEERSITUATIE HEIVELD

30-1-2018
Zoals eerder aangegeven heeft het College van B&W ingestemd met het raadsvoorstel om extra geld te vragen voor de reconstructie van de parkeersituatie Heiveld.
Het raadsvoorstel wordt op 1 februari a.s. behandeld in de gemeenteraad. Vooralsnog gaan we er van uit, indien de raad hiermee instemt, dat de werkzaamheden aan de verkeerssituatie daarna alsnog worden uitgevoerd.
Dit mede na een lange voorbereidingsprocedure in gesprekken met de verenigingen van het Heiveld Complex. Hieruit zijn oplossingsrichtingen gekomen die kunnen leiden tot een verkeersveilige, meer duurzame en grotere parkeerfaciliteit.
In het ontwerp is men uitgegaan van een scheiding van verkeersstromen en duidelijke vakmarkeringen.
Wordt vervolgd!