Keepen is gewoon leuk!

31-10-2017
Onder het motto 'Keepen is gewoon leuk' stellen we de komende weken steeds iemand voor die bij een juniorenteam in de goal staat, deze week is dat Juul Delahaye keepster MA1!

Wie is Juul?
Mijn naam is Juul Delahaye, ik ben keepster van MA1 waarin ik samen speel met m'n zussen Janne en Jeske. Mijn broertje Joos speelt in de JC1
Juul, wat vind jij zo leuk aan keepen?
Keepen is gewoon leuk, je hebt een speciale taak en die kan soms beslissend zijn. En je hoeft niet zoveel te rennen!
Hoe lang keep jij al?
Dit is m'n 5e seizoen in de goal.
Waarom heb jij voor keepen gekozen?
Ik ben eigenlijk begonnen met keepen in de zaal toen ik voor iemand inviel. Maar dat is zo goed bevallen dat ik in de goal ben blijven staan.
Waarom zouden alle junioren keepers naar de maandagavond keeperstraining moeten komen?
Het is leuk om een keer uit te proberen of je keepen leuk vindt, en voor de vaste keepers is het echt een training waar je super veel kunt leren en beter van kunt worden.
Wat leer je allemaal bij de training?
We krijgen training om onze techniek te verbeteren en zelfverzekerd in de goal te staan. De training van Bart en Emke (Loffeld) is echt super, ik leer heel veel van hen.

Ik hoop jullie ook een keer te zien maandagavond!
Van 18:00 - 19:30 uur keeperstraining C en D jeugd
Van 19:30 - 21:00 uur keeperstraining A en B jeugd

Kijk ook zeker even naar het volgende filmpje, dat wil jij toch ook!