START NIEUWE SHIRTS

17-9-2017
Dit weekend was het eindelijk zover! Alle leden speelden hun wedstrijden in het nieuwe shirt.
Samen met de vier shirtsponsoren is Hockey Vereniging Meerssen erg tevreden over het nieuwe tenue. Graag stellen wij de sponsoren kort voor:
Rabobank (borstsponsor): is actief in uw omgeving, samen met hun leden en klanten. Dat is de Rabobank.
Aquanova (rugsponsor): ontwerpt, ontwikkelt en verkoopt Aquanova badkameraccessoires waarmee je van je huis 'je thuis' maakt.
Zorgzuster (mouwsponsor): bemiddelt op een vernieuwende manier zelfstandige zorgverleners voor klanten die graag zo lang als mogelijk is thuis willen blijven wonen.
Rovi Sport (mouwsponsor): de functionele sportzaak van Meerssen en omstreken, én enige leverancier van officiĆ«le HVM kleding.

Last but not least natuurlijk ook dank aan Reece (producent) voor de prettige start van een langdurige samenwerking.

Emma Parker