HOCKEY ACADEMIE LIMBURG 2017

14-9-2017
Net als vorig jaar vonden deze week weer de selectietrainingen plaats voor de Hockey Academie Limburg (HAL), een initiatief van Topsport Limburg.

Op de velden van HC Scoop in Sittard werd HVM dit jaar vertegenwoordigd door 7 spelers om zich te meten met talenten van andere Limburgse hockeyclubs én te proberen om een plaats te bemachtigen bij de Hockey Academie Limburg.

Het aantal beschikbare plaatsen was beperkt en hoewel alle 7 HVM deelnemers het uitstekend hebben gedaan, is het helaas niet iedereen gelukt om zich te kwalificeren. Wij zijn er echter trots op te kunnen melden dat onze club dit jaar toch 4 vertegenwoordigers zal hebben bij de Hockey Academie Limburg: Tijn Loffeld (keeper JC1), Laura Hermens (MC1), Pien Bernardt (MD1) en Suzanne van Engelen (MD1). Een hoog aantal voor onze relatief kleine club maar een duidelijk teken dat wij met onze jeugd op de goede weg zijn.

Wij hopen dat Tijn, Laura, Pien en Suzanne veel ervaring zullen opdoen waarmee ze ook hun HVM-teams verder kunnen helpen.
Wij wensen hen veel hockeyplezier en heel veel succes!

Namens TC

Emma Parker