Zomerplanten succes en de winnaars

18-6-2017
De zomerplanten actie van dit seizoen was, ondanks een kleiner aantal bestellingen, toch weer succesvol. Totaal 43 leden hebben een bestelling gedaan en na aftrek van alle kosten is daarmee €1300,- verdiend voor HVM.
Zoals vooraf aangegeven zal de opbrengst gebruikt worden om hockeytouw te kopen. Hockeytouw wordt gebruikt om tijdens trainingen het veld te splitsen en ballen tegen te houden. Zo hebben alle teams voordeel van de zomer plantenactie en hopen we dat volgend seizoen alle teams weer mee doen.

Ieder jaar is HVM niet de enige die wint maar vallen onze topverkopers ook in de prijzen.
  • Team M6E1 krijgt €100,- te besteden aan team activiteit.
  • Chloe Habets (M8E2) krijgt een bioscoopbon ter waarde €15,-
  • Maud Smeets (MB1) krijgt een bioscoopbon ter waarde €15,-
  • Cecile Magermans (D2) krijgt een bioscoopbon ter waarde €15,-
  • 10 leden kregen een cadeaubon, De Meersjenair, van €10,- door voor meer dan €75,- te verkopen.
  • 10 leden kregen een cadeaubon, De Meersjenair, van €15,- door voor meer dan €75,- te verkopen.
De winnaars zullen komende week gecontacteerd worden over het overhandigen van de prijs.

De zomerplanten actie dankt alle verkopers en vrijwilligers die meehielpen dit resultaat te behalen.
Natuurlijk ook dank aan onze sponsor Bloemenhuis De Zonnestraal voor wederom een prettige samenwerking.

Tot volgende seizoen!
Jolanda, Sanny, Robert