Nieuw shirt HVM

22-4-2017
Met trots kunnen het bestuur, de sponsorcommissie en de kledingcommissie eindelijk het nieuwe shirt presenteren. Zoals in de ALV van 13 maart besloten, zullen als gevolg van een contributieverhoging alle leden iedere 2 jaar een nieuw shirt krijgen.
Een shirt dat bij aanvang van het seizoen 2017/2018 beschikbaar moet zijn en de leden dan 2 jaar zullen houden.

Rabobank blijft hoofdsponsor en toegevoegd zijn sponsoren Aquanova, Zorgzuster en Rovi Sport.

Uiteraard willen wij dat iedereen een passend shirt heeft en dient HVM de juiste maat te weten van elk lid dat volgend seizoen minimaal F-leeftijd heeft.

Dit kan op verschillende manieren;
- passen bij Rovi Sport vanaf 1 t/m 15 mei a.s. tijdens winkeluren (Rovi houdt dan bij welk lid welke maat bestelt),
- passen bij HVM op woensdag 10 mei (tussen 18.00 en 20.00 uur) en op vrijdag 12 mei (tussen 18.30 en 20.30 uur),
- zonder passen, maat doorgeven via mail aan [email protected] (lid is dan zelf verantwoordelijk voor de maat!!!)
-niets doorgeven en niet passen (HVM bepaalt dan aan de hand van leeftijd/geslacht een maat, risico voor het lid!!)

De leden betalen uiteraard niets voor het shirt aangezien dit verwerkt is in de contributie. Uitsluitend het nieuwe shirt is volgend seizoen verplicht.
Rokjes, broeken en sokken gaan licht wijzigen maar zijn in het nieuwe seizoen nog niet verplicht. Dit zal met een overgangsfase van 1 seizoen gepaard gaan.
De nieuwe rokjes, broeken en sokken zullen alleen bij Rovi Sport te verkrijgen zijn tegen betaling.

Wij hopen dat jullie net zo enthousiast zijn als wij en zien jullie graag tijdens de pas-sessies!

Fijne meivakantie!

Met vriendelijke groeten,