Start veldtrainingen tweede helft competitie!

30-1-2017
Beste HVM'ers,

Het einde van de zaalhockeycompetitie komt langzaamaan in zicht. Nog een paar weekenden met wedstrijden binnen en dan is het weer tijd om lekker naar buiten te gaan en op het veld te gaan trainen voor de tweede helft van de competitie.
Vanaf maandag 13 februari a.s. zullen de trainingen buiten weer starten, maar met drie belangrijke huishoudelijke regels!
  1. Voor de zaalhockeyteams die nog wedstrijden hebben in het weekend van 18 en 19 februari is dit in overleg met coach/trainer,
  2. Let ook op het trainingsschema; i.v.m. de MB Hockeyschool en het doorschuiven van enkele teams zijn er in overleg met de beschikbare trainers enkele trainingen verplaatst,
  3. Zoals bekend is veld 1 in december grondig gereinigd. Graag vragen wij dan ook aan iedereen om z'n of haar schoenen goed schoon te maken alvorens de velden (ook veld 2) weer te betreden. Iedereen draagt zo bij aan een algenvrij veld!
Alvast bedankt voor de medewerking!
Wij wensen de zaalteams nog veel succes en iedereen vanaf maandag 13 februari weer veel hockeyplezier buiten toe!

Nikkels van den Bos
Ivan Weusten