MB HOCKEYSCHOOL VANAF MAART 2018 WEER BIJ HVM!

2-1-2018
Als bestuur van HockeyVereniging Meerssen zijn we ontzettend blij met de samenwerking tussen de MB Hockeyschool en onze hockeyclub. Niet alleen ontwikkelen de spelers en speelsters zich ontzettend goed, maar ook de uitstraling van de club naar andere clubs in Limburg verbetert.
Steeds meer ouders en kinderen weten de weg naar Meerssen te vinden en daardoor deden er in het najaar maar liefst 25 kinderen van buiten Meerssen mee.

Blij zijn we dan ook dat de MB Hockeyschool in het voorjaar weer z’n doorgang zal vinden bij ons op de club.

Net als afgelopen jaar krijgen de leden van HockeyVereniging Meerssen €50,- korting op het inschrijfbedrag door een sponsorbijdrage van UTS Bernardt; een fantastisch gebaar!

Onderstaand vinden jullie de belangrijkste informatie:

Locatie: HockeyVereniging Meerssen
Tijden:  16:15-17:45 uur lagere school
               17:45-19:15 uur middelbare school
Data:
5 maart
12 maart
19 maart
26 maart
9 april
16 april
7 mei
14 mei
28 mei
4 juni
11 juni (reserve)

Trainers:
Net als afgelopen jaar zal Simon van de Loo de hoofdtrainer zijn en hij zal daarbij geassisteerd worden door Maarten Wezenberg en Lieke Otten.

Internationals:
Internationals als Bob de Voogd en niemand minder dan Mink van der Weerden zullen in de lente allebei een gasttraining komen verzorgen.*

Kosten:
De kosten bedragen normaal €385,-, maar door de bijdrage van UTS Bernardt bedraagt het inschrijfgeld €335,-

Inschrijven:
Gebruik code ‘lente2018’ om €50,- korting te krijgen.

Kleding:
Iedereen heeft bij inschrijving recht op een kledingset. Is deze echter nog in bezit dan kan er gekozen worden uit een MB Hockeyschool hoodie of een MB Hockeyschool sticktas.

Hopelijk zien we jullie in maart (weer) bij de hockeyschool in Meerssen.
Vragen kunnen gesteld worden aan Marcel Balkestein via [email protected]

Met sportieve groet,

Bestuur HockeyVereniging Meerssen

* Ze zullen op een maandag trainen als het schema van het Nederlands team het toelaat. Laat het schema het toe, dan hebben ze reeds aangegeven een training te verzorgen!

Emma Parker