Gefeliciteerd Bibi!

19-9-2016
Komende week begint Topsport Limburg in samenwerking met oud-international Marcel Balkestein, de Hockey Academie Limburg.
Met deze hockeyacademie wil Topsport Limburg jonge hockeytalenten de mogelijkheid bieden zich in Limburg verder te ontwikkelen. Dit moet leiden tot een hoger niveau van het hockey in Limburg en het doorstromen naar nationale jeugdselecties.
De hockeyacademie begint dit najaar met voorlopig alleen de jongens C & B en de meisjes C lijn. Andere leeftijdscategorieën volgen later.

Ondanks dat er voor de selectietrainingen die in de afgelopen weken hebben plaatsgevonden voor deze hockeyacademie slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar was, hebben wij als HVM uiteindelijk toch 7 talentvolle spelers/speelsters mogen afvaardigen.
Hoewel wij het erg jammer vinden voor de afvallers die HVM prima vertegenwoordigd hebben, zijn wij er als club natuurlijk trots op dat één van onze speelsters wel geselecteerd is: Bibi Smeets van MC1!
Zij mag zich vanaf volgende week gaan voegen bij de selectie van de hockeyacademie. Aangezien zij de enige is van de kleinere hockeyclubs in Limburg die door de selectietrainingen is heen gekomen een mooie prestatie, tevens nog maar eens het bewijs dat je je met de juiste instelling ook bij HVM kunt ontwikkelen tot een goede speler.

Topsport Limburg heeft ons daarnaast geïnformeerd dat wij talentvolle spelers en speelsters, die zich gedurende het seizoen goed ontwikkelen, kunnen blijven aanmelden zodat ook zij op de radar van de hockeyacademie komen/blijven. Reden te meer om goed je best te blijven doen!

Wij wensen Bibi in ieder geval nu al veel succes en plezier op de hockeyacademie en wij hopen dat zij de kennis die ze daar op doet kan overbrengen op onze club.

Met vriendelijke groet,
TC