Vrijwilliger van het Jaar!

19-9-2016
Onlangs hebben alle leden het verzoek gekregen om te stemmen voor de vrijwilliger van het jaar. Hier is massaal gehoor aan gegeven en het bestuur heeft gisteren tijdens Super Sunday daarom dan ook Sanny Stauder unaniem tot vrijwilliger van het jaar 2016-2017 uitgeroepen.
Sanny is zeer betrokken bij HVM en daarom een voorbeeld voor andere leden en vrijwilligers. Ze is niet alleen de fanatieke linkerspits van het vrijetijdsteam, maar natuurlijk ook de enthousiaste supporter van haar kinderen Janne, Juul en Jeske (allen MB1) en Joos (JD1). Daarnaast is ze actief lid van de activiteitencommissie en één van de drijvende krachten achter de zomerplantenactie. Tenslotte staat Sanny iedere zaterdagochtend als trainer voor een steeds groter wordende groep Aangepast Hockeyers.
Sanny, proficiat met deze erkenning van je inzet voor HVM!

Mees Renders
Hulde aan Sanny👍🏼👍🏼🍷🍷