Gezocht: Ouders/broers&zussen/familie/toeschouwers

26-9-2016
Wij zien elke zaterdag genoeg supporters langs de lijn bij onze jeugd- en seniorenwedstrijden, vaak ook betrokken ouders die fanatiek mee supporteren en ook al wat regels kennen. Wij bieden jullie de kans om nog dichter op het veld te staan tijdens de wedstrijd, namelijk als scheidsrechter!

Wij bieden je een gedegen opleiding en begeleiding tijdens de eerste stappen op het veld met fluit. Geven je tips en tricks om je niveau te verbeteren en ondersteunen je met briefings. Je krijgt er dankbare spelers voor terug, want iedereen verdient scheidsrechters die de wedstrijd serieus nemen.

Wij vragen van je dat je Clubscheidsrechter behaalt en daarna 2 tot 3 keer per seizoenshelft beschikbaar bent om een wedstrijd te fluiten op de dag van jouw voorkeur.

Interesse of meer info? Mail [email protected]
Emma Parker