Nieuw trainingsschema

25-8-2016

Zoals aangekondigd vlak voor de zomervakantie starten vanaf volgende week (29 augustus) de trainingen voor het komende seizoen weer. Het nieuwe trainingsschema is geplaatst op de website en zichtbaar in de HVM app. Let op! In sommige gevallen zijn de trainingstijden en/of de trainingsdagen anders dan afgelopen seizoen het geval was.

Deze veranderingen zijn doorgevoerd om een zo goed mogelijke passende oplossing te creƫren, waarbij rekening is gehouden met logistieke zaken (verdeling over onze hockeyvelden), tijdstip van trainingen per leeftijdscategorie en de beschikbaarheid van trainers.

Voor sommige trainingsblokken zijn we nog in gesprek met of op zoek naar trainers. De teams die dit betreft horen dit zo snel mogelijk.  We streven naar een structurele oplossing om elk team te voorzien van kwalitatief goede trainers voor komend seizoen.

We kunnen op dit moment helaas nog niet garanderen dat dit trainingsschema definitief is in verband met beschikbaarheid van de trainers waar we mee in gesprek zijn of zullen gaan. Uiteraard is het ons streven om geen wijzigingen meer door te voeren of om dit tot een minimum te beperken.

De Technische commissie.

Nikkels van den Bos